جمعه 31 فروردین 1403

ولی وقتی یک گیمر باشید — مخصوصا از نوع جسورش — و زندگی‌تان با ماجراجویی‌های شیرین مجازی جان گرفته باشد، نوشیدنی گرم که هیچ، اگر تمام دنیا برای آرامش‌تان تلاش کنند، قادر نخواهند بود تا چیزی به شما بدهند که جایگزین آن لذتی باشد که طلب می‌کنید: بازی کردن. از این رو، خبر بسیار داغی برای طرفداران Resident Evil 3 remake به دستمان رسیده، مبنی بر اینکه شرکت کپکام (Capcom) اخیرا امکان پیش‌سفارش دیجیتالی و فیزیکی این بازی را برای عموم فراهم کرده، که از طریق وبسایت‌های زیر، می‌توانید نسبت به آن اقدام کنید:

فروشگاه پلی‌استیشن
بِست‌بای (پلی‌استیشن ۴)
بِست‌بای (اکس‌باکس)
آمازون
گیم‌اِستاپ (پلی‌استیشن ۴ – کالکتورز ادیشن)
گیم‌اِستاپ (اکس‌باکس – کالکتورز ادیشن)

با آنکه چیزی به یکساله شدن نسخه پیشین آن یعنی Resident Evil 2 remake باقی نمانده، کپکام تصمیم گرفته تا بهار سال ۲۰۲۰ نسخه سوم بازسازی شده از مجموعه رزیدنت اویل را روانه بازار کند.

قهرمان بازی این‌بار جیل ولنتاین است — عضو قدیمی گروه آلفای تاکتیک‌های ویژه و خدمات امداد و نجات (.S.T.A.R.S) — کسی که به مانند لیان اسکات کندی (Leon Scott Kennedy) و کلر ردفیلد (Claire Redfield) به دام خواب‌های شومی که آمبرلا (Umbrella) برایش دیده، گرفتار شده است. از زامبی‌های چپر چلاق گرفته، تا لیکرهای دیوانه و هانترهای مرموز و کشنده‌ای که هزاران تن از آنان، سرگردان در خیابان‌ها، خانه‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، و سراسر شهری که روزی آرامش و سکوت بر آن حکمرانی می‌کرد، پرسه می‌زنند و بی‌درنگ در انتظار جویدن گوشتی تازه و نوشیدن خونی گرم هستند.

همه آنها یک طرف، آن موجود بیمار و قدرتمند و خشمگینی که تنها هدفش نابودسازی گروه استارز است، طرفی دیگر — نام او Nemesis است — از او فرار کنید! آن روانی، تا تکه‌های باقی‌مانده از شما و دوستان‌تان را خاک نکند، دست‌بردار نیست — زیرا به همین منظور خلق شده است! در حالی که هنوز تا فاش شدن توانایی‌های این شیطان باقی مانده، طرفداران بازی از کپکام انتظار دارند که هوش مصنوعی او را بسیار پیشرفته‌تر از آقای ایکس (Mr. X) رزیدنت اویل ۲ بسازند، تا بلکه مرگبارتر شود. البته رهایی جستن از آن هیولا برای جیل تقریبا امکان‌ناپذیر است، ولی با قابلیت جاخالی دادن و توانایی فرار او، جای بسی امید است.

شوربختانه هنوز چند ماه تا عرضه رسمی Resident Evil 3 remake باقی مانده است، ولی با پیش‌سفارش آن می‌توانید پیش از هرکس خود را برای لذت بردن از آن، و رویارویی با نمسیس آماده کنید.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه جلوه باران می باشد
2015 © JBaran