چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

کیس Conquer 2 محصولیست که شاید مشابه آن را هیچوقت تاکنون شاهد نبوده‌ایم. این کیس از لحاظ طراحی دارای ظاهری کاملا غیر متعارف و به اصطلاح فضایی است که تمامی قطعات خارجی آن قابل جداسازی و اسمبل دوباره با قابلیت تنظیم است. با اینکه تا پیش از این کیس‌های متعددی با ظاهرهای غیر معمول روانه بازار شده اند اما با قاطعیت میتوان گفت Conquer 2 متفاوت با هر آنچه است که تا به امروز توسط دیگر سازندگان معرفی شده است. این موضوع به راحتی از طریق تصاویر این کیس خاص قابل درک است.

به خاطر شکل هندسی غیر معمول این کیس، خبری از پنلی که بتوانید با جداسازی آن به صورت کشویی مانند کیس‌های معمول به قطعات سیستم دسترسی پیدا کنید نیست. در عوض برای این کار قسمت داخلی کیس به صورت کشویی از پشت آن برای دسترسی آسان به سخت افزار سیستم خارج میشود. هر چند عملی کردن این کار در ذهن چندان هم ساده به نظر نمیرسد چرا که احتمالا با سیم و کابل‌های داخل کیس با مشکل مواجه شوید اما انجام آن غیر ممکن هم نیست.

در داخل کیس Conquer 2 فضایی برای نصب مادربرد با ابعاد ATX و چندین کارت گرافیک با طول حداکثر 400 میلی‌متر در نظر گرفته شده است. 8 اسلات توسعه دهنده نیز برای این کیس در نظر گرفته شده که یکی از آنها امکان نصب عمودی کارت گرافیک را نیز فراهم ساخته است. به منظور خنک کنندگی سیستم، مشخصا با این طراحی کوگار قصد دارد شما را به سمت خنک کننده مایع سوق دهد بدین ترتیب Conquer 2 قابلیت پشتیبانی از رادیاتور 240 میلی‌متری در قسمت جلو و یک رادیاتور 360 میلی‌متری در بالای کیس را داراست. کوگار حداکثر ارتفاع قابل پشتیبانی کیس از خنک کننده پردازنده را مشخص نکرده است.

چنین کیسی با این ظاهر عجیب و غریب طبیعتا دارای نورپردازی RGB نیز می باشد و تمام قسمت جلویی این کیس با نورپردازی RGB همراه شده است که میتوان آن را با نرم افزارهای نورپردازی مادربردها شخصی سازی کرد. فن جلویی کیس که برای ورود هوای خنک در نظر گرفته نیز از نوع RGB است. کوگار قیمت و زمان عرضه کیس Conquer 2 را اعلام نکرده اما بعید است که با یک محصول ارزان قیمت مانند اکثر محصولات این کمپانی روبرو باشیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه جلوه باران می باشد
2015 © JBaran