شنبه 1 اردیبهشت 1403

ویوو زد ۵ آی به چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در حالی که طراحی پنل جلویی گوشی Vivo Z5i به ویوو زد 5 شباهت دارد، طراحی پنل پشتی آن مشابه با گوشی ویوو Z5x است. این دستگاه دارای برش قطره ای نمایشگر بوده و پنل پشتی آن سنسور اثر انگشت را میزبانی می کند. در حقیقت این دستگاه، ویوو U3 بوده که حافظه داخلی بیشتری نسبت به آن دارد.

قدرت این اسمارت توسط چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ تامین می شود که 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. این دستگاه دارای درگاه کارت حافظه خارجی است که البته به جای آن می‌ توان از سیمکارت دوم نیز استفاده کرد. انرژی گوشی Vivo Z5i توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد حضور دوربین اصلی سه گانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین 16 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراهی می شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. این دستگاه به صورت پیش فرض از پوسته FuntouchOS 9.2 متاسفانه بر مبنای اندروید ۹ بهره می برد.

قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی ویوو Z5i برابر با 255 دلار است.

 

 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه جلوه باران می باشد
2015 © JBaran