جمعه 7 اردیبهشت 1403

همان طور که استحضار دارید، چندی است که حرف و حدیث‌ها پیرامون محصول جدید موتورولا بالا گرفته و این محصول با نام Razr 2 توانسته علاقمندان زیادی را به سمت خود جذب کند. این کمپانی به همراه اپراتور ورایزن قصد دارد تا پیش فروش Razr 2 را از بیست و ششم دسامبر آغاز کند. این محصول با قیمت 1500 دلاری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

البته بد نیست بدانید که با این قیمت، همچنان نمی‌توانید انتظار یک گوشی هوشمند پیشرفته و رده بالا را داشته باشید. چرا که محصول جدید موتورولا به پردازنده Snapdragon 710 مجهز است که در مقایسه با سایر رقبا، حرفی برای گفتن نخواهد داشت. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به رم 6 گیگابایتی و باتری 2510 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که به نظر می‌رسد ظرفیت آنچنان بالایی نخواهد داشت، اما طبق اعلام مسئولین موتورولا، این باتری قادر است تا گوشی هوشمند شما را یک روز به صورت کامل روشن نگه دارد و ضمن مجهز بودن به تکنولوژی توربو پاور، می‌توانید در عرض چند دقیقه، درصد باتری را به اعدادی نسبتا بالا برسانید.

نمایشگر گوشی Razr 2 در هنگام بسته بودن۷ 2.7 اینچ و رزولوشن آن نیز 800 × 600 خواهد بود که نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعات پیش پا افتاده را در اختیار کاربر می‌گذارد و هنگام استفاده کلی، باید گوشی را به صورت کتابی باز کنید و پس از انجام این کار، با یک نمایشگر 6.2 اینچی pOLED با رزولوشن 2142 × 876 و نسبت ابعاد تصویر 21:9 روبرو خواهیم بود. همچنین در هنگام بسته بودن گوشی، دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی در نظر گرفته شده و بعد از باز شدن، دوربین 16 مگاپیکسلی را برای عکاسی در اختیار خواهیم داشت.

حال در اخبار جدید، شنیده‌ایم که گوشی Razr 2 به سنسورهای کناری نمایشگر مجهز خواهد بود و به این ترتیب، حدود 20 قابلیت مختلف به کمک این سنسورها انجام پذیر خواهد بود. این خبر از تصاویر پتنتی که اخیر توسط مسئولین موتورولا به ثبت رسیده، استخراج شده است. در این تصویر شاهد محصولی با ظاهر Razr 2 هستیم که هشت سنسور مختلف (چهار سنسور بالا و چهار سنسور پایین لولای میانی دستگاه) در دو طرف نمایشگر آن قرار گرفته است و در هنگام بسته و باز بودن گوشی، کاربر خ\قادر خواهد بود تا به وسیله این سنسورها، کارهایی را انجام دهد.

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، 20 قابلیت مختلف و 20 جسچر متفاوت برای کار با این سنسورها در نظر گرفته شده است. 13 قابلیت و جسچر مختلف هنگام باز بودن و 7 ویژگی و جسچر مختلف نیز در هنگام بسته بودن گوشی کاربرد خواهند داشت. از آنجایی که سنسور اثر انگشت در قسمت پایین نمایشگر قرار گرفته، می‌توان انتظار داشت که گوشی Razr 2 موتورولا به سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر مجهز باشد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه جلوه باران می باشد
2015 © JBaran