جمعه 10 فروردین 1403

بنا بر آمار، این بازی ۴.۷۵ میلیون نسخه به صورت دیجیتالی روی پلتفرم‌های کنسولی و پی‌سی طی ماه اکتبر فروخته؛ این آمار در قیاس با Black Ops 4 که سال گذشته روانه بازار شد ۱۱ درصد کمتر است، اما باید این موضوع را در نظر گرفت که مدرن وارفر در ۲۵ اکتبر و بلک آپس 4 در ۶ اکتبر منتشر شده است. Call of Duty Modern Warfare در جدول فروش بازی‌های دیجیتالی کنسول اول و در جدول عناوین پی‌سی در رده ششم قرار دارد.

در گزارش مورد بحث، SuperData اشاره دارد بازی Apex Legends بهترین ماهش را از نظر فروش داشته. نرخ تراکنش‌های درون برنامه‌ای این بازی در ماه اکتبر (در مجموع تمام پلتفرم‌ها) ۴۵ میلیون دلار بوده است. در حالی که این رقم در ماه سپتامبر تنها به ۱۶ میلیون دلار رسید.

با نگاهی اجمالی به جدول منتشر شده می‌توان دریافت بازی Ghost Recon Breakpoint با وجود انتقادات شدید و نمرات پایین، به رده چهارم ماه اکتبر رسیده. در عین حال بازی The Outer Worlds که به خوبی مورد تمجید منتقدان قرار گرفته به رتبه‌ای بهتر از نهم در جدول پی‌سی دست نیافته است.

حاضران همیشگی این دست از جداول یعنی GTA V و فورتنایت نیز در لیست‌ این ماه دیده می‌شوند، با این تفاوت که Destiny 2 به لطف عرضه بسته‌های الحاقی جدیدش موفق شده به رده دوم برسد.

ناگفته نماند بازی Call of Duty Mobile نیز در جدول عناوین موبایلی طی ماه اکتبر ۵۷ میلیون دلار درآمدزایی کرده. این بازی ۱۱۶ میلیون بازیکن فعال در سراسر جهان داشت که حدود ۸۲ درصد از آنها کاربران پلتفرم iOS بودند. اما با این حال این بازی راه خودش را به ده تای برتر نیافته

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه جلوه باران می باشد
2015 © JBaran