پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

برای شروع اگر این کمپانی را نمی‌شناسید، باید بگوییم که کمپانی ویژناکس (Visionox)، تامین کننده پنل اعجاب انگیز شیائومی می میکس آلفا است که با طراحی جذابش، چشمان همه را به خود خیره کرده بود. اما این کمپانی برای آینده، ایده‌های جدید در سر دارد که در این نمایشگاه فرصت خودنمایی آن‌ها را پیدا کرده است.

اول از همه به نمونه اولیه گوشی تاشوی این کمپانی بپردازیم. این گوشی شباهت بسیاری با گوشی جدید موتورولا دارد. البته با وجود نسخه اولیه بودن آن شاید با خود فکر کنید که حتما پر از ایراد خواهد بود. اما با نگاهی دقیق‌تر به آن متوجه می‌شوید که این گوشی تاشو فاصله چندانی با یک محصول نهایی و آماده عرضه به بازار ندارد.

این پنل امولد، ابعاد ۶.۴۷ اینچی دارد و به سمت داخل تا می‌شود. البته در نگاه اول، متوجه انحنای داخل آن می‌شوید که ویژناکس می‌گوید در نسخه‌های آینده دیگر خبری از آن نخواهد بود. همچنین تکنولوژی استفاده شده در نمایشگر این گوشی نیز از نوع «روی سلولی» یا «On-Cell» است.

محصول دوم این کمپانی چینی اما صرفا در قالب یک نمایشگر رول شونده در معرض نمایش گذاشته شده است. این نمایشگر که مانند دیگر محصول این کمپانی از پنل امولد بهره می‌برد، با شعاع ۷ میلی متری رول می‌شود. البته نمایشگر مذکور علاوه بر بهره بردن از تکنولوژی On-Cell، از تکنولوژی «Self-Lamination» یا شیشه نمایشگر چسبیده به پنل هم استفاده می‌کند، که بدون آن امکان محافظت از پنل رول شونده وجود ندارد.

با این حال این پنل با عرضه در یک محصول نهایی فاصله بسیاری دارد و باید منتظر پیشرفت‌های بیشتر کمپانی ویژناکس در این زمینه باشیم. در رابطه با گوشی تاشو اما شاید در آینده‌ای نزدیک‌تر بتوانیم آن را در گوشی‌‌های کمپانی‌های دیگر جز موتورولا نیز ببینیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه جلوه باران می باشد
2015 © JBaran