جمعه 7 اردیبهشت 1403

به نظر می‌رسد که عقده‌ی ساخت یک بازی ترسناک، پس از کنسل شدن پروژه‌ی P.T.، هنوز هیدئو کوجیما را رها نکرده است. پس از بازخوردهای مثبتی که این دموی کوتاه در بین بازی‌بازان در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد، مطمئنا همه‌‌ی ما در سراسر دنیا مشتاق این هستیم که کوجیما باری دیگر به سبک ترس ناخنکی بزند.

اگرچه برای قضاوت در این رابطه بسیار زود است اما کوجیما به‌تازگی توییتی در رابطه با P.T. منتشر کرده و در آن از احتمال کار کردن روی یک پروژه در سبک ترس سخن به میان آورده است. توییت آقای کوجیما به قرار زیر است:

به منظور ساختن ترسناک‌ترین بازی ژانر horror، من فیلم‌های این سبک را تماشا می‌کنم تا روح رعب‌انگیز درون خود را بیدار کنم. فیلم تایلندی THE EYE، فیلمی بود که در زمان ساخت PT آن را کرایه کردم اما به قدری ترسناک بود که نتوانستم تمامش کنم. بسته‌بندی [جعبه] فیلم خیلی ترسناک است برای همین من فقط دیسک آن را کرایه کردم. آیا موفق می‌شوم کامل تماشایش کنم؟

دو مورد عجیب در رابطه با این توییت وجود دارد. یک این که کوجیما به توانایی بیدار کردن روح ترسناک و رعب‌انگیز اعتقاد دارد و دو این که ایشان تنها دیسک فیلم را کرایه کرده نه جعبه‌اش را، چرا که جعبه‌ی فیلم برایش بیش از حد ترسناک بوده! این مسئله که کسی در سال ۲۰۱۹ دی‌وی‌دی فیزیکی فیلمی را کرایه کند به خودی خود موضوعی غیرعادی است اما این که به فروشنده بگویی فیلم را بدون جعبه می‌خواهی به طرز غریبی عجیب و تعجب‌برانگیز است!

در هر حال این‌گونه به نظر می‌رسد که پروژه‌ی بعدی احتمالی استودیوی Kojima Productions یک بازی بسیار ترسناک خواهد بود. اگر آن‌ها موفق شدند با تماشای نیمه کاره‌ی فیلم The Eye پروژه‌ی P.T. را بسازند، اگر فیلم را کامل تماشا کنند چه چیزی خواهند ساخت؟!

کوجیما بارها به ساخت فیلم‌های سینمایی ابراز علاقه کرده است؛ در مستندی که چندی پیش منتشر شد نیز از احتمال ورود او و تیمش به عرصه‌ی فیلم‌سازی سخنانی به میان آمده بود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه جلوه باران می باشد
2015 © JBaran