پنج شنبه 9 فروردین 1403

به تازگی توییتر اعلام کرده است بیش از ۵۰ درصد از توییت‌هایی که دارای موارد مخرب و غیر اخلاقی بوده‌اند قبل از آنکه توسط کاربران به این شرکت اعلام شود، توسط ربات‌های این شبکه اجتماعی به محض انتشار علامت گذاری و حذف شده‌اند. همچنین توییتر اعلام کرده است که این شرکت در حال بهبود و ارتقاء ربات‌های شناسایی کننده توییت‌های مخرب خود است تا سرعت و دقت این ربات‌ها بیش از پیش بالا برود.

حذف کردن توییت‌های مخرب همواره از اولویت‌های این شبکه اجتماعی بزرگ بوده و این شبکه اجتماعی همواره قصد داشته که محیطی سالم را در اختیار کاربرارن خود قرار دهد؛ در چند ماه اخیر نیز این شرکت به طور مداوم در جهت بالا بردن امنیت اخلاقی شبکه اجتماعی خود تلاش کرده است. توییتر همچنین اعلام کرده است که در سه ماه اخیر میزان حذف خودکار توییت‌ها توسط ربات‌های این شبکه اجتماعی ۴۳ درصد بالاتر رفته است.
ظاهرا فقط توییت‌های مخرب و غیر اخلاقی از این شبکه اجتماعی حذف نشده‌اند و توییتر اعلام کرد که توییت‌های توهین آمیز هم جزو توییت‌های مخرب حساب می‌شوند و باید از این شبکه اجتماعی حذف شوند. طبق گزارشات شرکت توییتر، این شرکت هنوز هم برای بالا بردن امنیت کاربران خود برنامه‌هایی دارد که به زودی اجرایی خواهند شد.

ظاهرا در سه ماهه سوم سال میلادی جاری ۶ میلیون کاربر جدید وارد توییتر شده‌اند و در حال حاضر این شبکه اجتماعی دارای ۱۴۵ میلیون کاربر فعال است و شرکت توییتر انتظار دارد آمار کاربران این شبکه اجتماعی به خاطر برنامه‌های آینده این شبکه اجتماعی بالاتر رود

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه جلوه باران می باشد
2015 © JBaran